vrijdag 14 september 2007

Sopweekend 2007


Helaas, het Sopweekend van 2007 is weer voorbij. Foto's van dit jaarlijkse hoogtepunt voor de schaakwereld kun je hier vinden.

Een uitgebreid verslag van het weekend zit nog in de pijplijn, maar hier volgt alvast een lijstje met titels en resultaten voor dit weekend.

Johan (31) is Snelschaakkampioen 2007.

Johan (31) is Pokemonkampioen 2007.

Er zijn dit jaar geen dominokampioenschappen gehouden maar anders had Johan die ongetwijfeld ook gewonnen.

Frank (47) heeft zijn derde meesterresultaat behaald en mag zich voortaan Internationaal Bakmeester noemen. Gefeliciteerd Frank. Je hebt het zonder meer verdiend. Wij hopen dat je in de komende jaren voor de grootmeestertitel gaat.

Jeroen (16) heeft zijn horecastage met goed gevolg afgerond. Echter, vriend, met één stage kom je er niet. Wij verwachten dat je bij de volgende evenementen je tweede en derde stage zult afleggen.

3 opmerkingen:

tom.bottema@gmail.com zei

Volkomen belachelijk die drie normen van Frank. OK Geelen is nog veel slechter en het idee van de chalotjes was ok maar de uitvoering nog altijd ver onder de maat. Bleeeh

lr zei

Daar heb je inderdaad een punt Botje. Gemakshalve ben ik ervan uitgegaan dat Frank drie of vier jaar geleden, toen ik er niet bij was, zijn eerste baknorm heeft gehaald. Gisteren werd ik er echter op geattendeerd dat Smeule indertijd mogelijk niet voor het vereiste aantal titelhouders heeft gebakken. Dat zou betekenen dat een van de normen ongeldig is. Wij gaan navraag doen bij de bakafdeling van de Fide.

Overigens heb jij vorig jaar een meer dan verdienstelijke baknorm behaald (zelfs met een overscore van 3 eieren).

Anoniem zei

Ben net terug uit de VS en zie nu pas je reactie Li. Nu ik zie dat de kwestie nu de aandacht krijgt die die verdient ben ik volkomen tevreden.

Ik ben ook content dat mijn mening omtrent de eventuele baknormen breed gedragen wordt binnen de vereniging. Als tie nog een norm haalt, is tie IBM.

Botje

by TemplatesForYou-TFY
SoSuechtig, Burajiru