zondag 10 januari 2010

Smetje

Graag wil ik terugkomen op één smetje op onze prachtige overwinning op LSG: terwijl wij onze zege al aan het vieren waren, hadden we enorm veel last van enige ontspoorde types die nog ongegeneerd zaten te schaken in de belendende speelzaal (de wanden zijn dun daar bij LSG).

Het feit dat de wedstrijdleider wel drie keer naar binnen is komen lopen om zich te verontschuldigen voor deze overlast, is wat mij betreft niet voldoende. Dit moet de volgende keer echt anders.

Maar als dit probleem wordt opgelost (en we vertrouwen erop dat dit gebeurt), komen we graag terug bij LSG. Al is het alleen maar omdat ze heerlijke cola hebben van het mij voordien onbekende colamerk 'Affligem'.

2 opmerkingen:

Sopper 64..! zei

Nog een smetje:

Vind ik toch net een ongebruikte "Denksportcentrum Leiden" consumptiemunt in mijn portemonnee...

lr zei

Misschien kun je die teruggeven als compensatie voor het glas!?

by TemplatesForYou-TFY
SoSuechtig, Burajiru